岩佐美咲 - もしも私が空に住んでいたら/Misaki Iwasa - Moshimo Watashi ga Sora ni Sundeitara




Artist : 岩佐美咲
Title (Single) : もしも私が空に住んでいたら
Release Date : 2013.01.09

Tracklist

Misaki Iwasa - Moshimo Watashi ga Sora ni Sundeitara

内容紹介 :

AKB48より初の演歌歌手・岩佐美咲の第2弾シングル!! 今作も秋元康氏による書き下ろし。

After debut single Mujin Eki earned her a newcomer award at the Nihon Yusen Taisho, AKB48's own enka performer Iwasa Misaki now releases her follow-up single Moshimo Watashi ga Sora ni Sundeitara. In addition to Misaki's new original enka hit, the single also includes the enka version of AKB48's Flying Get and an additional cover song as B-side tracks.

通常盤
1. もしも私が空に住んでいたら
2. フライングゲット<演歌バージョン>
3. 津軽海峡・冬景色(オリジナル・アーティスト:石川さゆり)
4. もしも私が空に住んでいたら(カラオケ)
5. フライングゲット<演歌バージョン>(カラオケ)
6. 津軽海峡・冬景色(カラオケ)

生産限定盤
1. もしも私が空に住んでいたら
2. フライングゲット<演歌バージョン>
3. あじさい橋(オリジナル・アーティスト:城之内早苗)
4. もしも私が空に住んでいたら(カラオケ)
5. フライングゲット<演歌バージョン>(カラオケ)
6. あじさい橋(カラオケ)

Comments